Komplex e-kereskedelmi rendszer


Komplex E-kereskedelmi rendszer csomagunkat mindazon vállalkozások számára ajánljuk, akik szeretnének egy számlázással, online fizetéssel, készletkezeléssel, vevői kapcsolattartással összekötött webáruházat. Csomagunk lehetővé teszi, hogy egy automatikus webáruházat hozzunk létre, a megrendelést követően a díjbekérő legenerálódjon, az online fizetés megtörténte után pedig a számla is automatikusan kiállításra kerüljön pdf formában. A megrendelés lezárását követően az ügyfelek utókövetését a hírlevél, illetve a későbbiekben is illeszthető CRM modul hivatott megoldani.

Mit tartalmaz komplex e-kereskedelmi rendszerünk?

  • Termék információk feltöltése dolgozók részére: Csak belső csoport számára látható információk a termékről.
  • Termék leírás feltöltése: Termékről rövid, illetve hosszú leírás készítése.
  • Jellemzők feltöltése: kategóriánként beállítható termék jellemzők szerkesztőése.
  • Kategóriakép feltöltésének lehetősége
  • Termékhez médiák: videó, hang, kép feltöltése.
  • Több nyelv kezelése
  • Megrendelési e-mail értesítő az adminisztrátor és a vásárló részére
  • Több pénznem kezelése
  • Több árlista kezelése
  • Akciós ár kezelése
  • "Elfogyott" áruk kezelése
  • 5 féle termékajánló
  • Online készlet kezelő alap rendszer
  • SenSCash online számlázó rendszer
  • Online fizetési rendszer
  • SenSDM hírlevél küldő rendszer
  • Linkcsere program

Milyen kiegészítőket és szolgáltatásokat ajánlunk csomagunk mellé?

  • Weboldalhoz illeszkedő weboldal sablon: Legyen egységes arculata. Ha hírlevele illeszkedik oldalához, segítheti látogatói navigációját.
  • Termék összehasonlítás: Akár korlátlan számú termék összehasonlítására alkalmas.
  • Termék szűrő: Sok termék esetén javasolt pár paraméter alapján szűrási lehetőséget biztosítani az oldal látogatói számára.
  • Kapcsolodó termékek: Ajánljon termékéhez kiegészítő termékeket.

Milyen folyamatokat szokás automatizálni az e-kereskedelem esetében?

Az e-kereskedelemben számos olyan folyamat van amit érdemes automatizálni, s melyeket a leggyakrabban automatizálunk.

1. Érdeklődések, árajánlat kérések kezelése: Minden webáruházában feladott árajánlat kérés kezelhető a webáruház keretein belül is, azonban aki már rendelkezik vállalatirányítási rendszernél, ott jogosan merül fel a kérdés, hogy ERP vagy CRM rendszere keretében kezeljük az árajánlat kéréseket, érdeklődéseket és minden olyan adatot, mely a vevőkkel történő kapcsolattartáson alapszik.

2. Számlázás: Az egyik leggyakoribb igény, hogy a számlázást automatizáljuk. Az online számlát általában a díjbekérőből vagy közvetlenül a megrendelésből állítjuk ki. Megelőzheti fizetés nélküli megrendelés, bankkártyás, paypal, Google Checkout vagy sms fizetés.

3. Termék adatok szinkronizálása: Sokan rendelkeznek olyan ügyviteli szoftverrel, ERP rendszerrel, mely tárolja a termékek adatait, annak azonosítóját, jellemzőit. A legjobb megoldás az Ön számára, ha ilyen rendszerrel már rendelkezik, hogy a webáruháza innen nyerje az adatokat, ne kelljen azokat duplán feltölteni, módosítani és frissíteni.

4. Készlet vagy ár információk: A készlet és az ár adatok a leggyakrabban változó adatok egy webáruházban, főleg abban az esetben, ha az árképzés árfolyam függvénye, vagy real-time készlet adatokkal kell dolgozni. Az ilyen esetekben, amennyiben már rendelkezik ügyviteli rendszerrel a legjobb megoldás az árak és készlet adatok a rendszerből történő lekérése. Amennyiben még nem, webáruházához érdemes készlet kezelő rendszerünket illesztenie.

5. Megrendelések és vevők visszacsatolása: A weben regisztrált felhasználók is bekerülhetnek ERP rendszerébe, a hírlevél feliratkozottak is, továbbá az ehhez tartozó értékelések is, a megrendelésekről származó statisztikák. Mindazon adatok melyek a vásárlók érdeklődéséhez, továbbá megrendeléseikhez tartoznak.

6. Megrendelések utógondozása: A weben feladott megrendelések folyamatáról nem árt a vevőket is tájékoztatni, mely történhet az irányítási rendszerből kiküldött e-mailek utján, vagy a webáruházba az állapotok rögzítésével, esetleg értesítéssel sms-ben, telefonon. Az igazán profi rendszer, mint a SenSWebshop rendszere képes arra, hogy a webáruházban az állapot frissülésekor e-mail értesítést küldjön, továbbá szinkronizáció utján adatokat szerezzen az irányítási rendszerekből.

7. Hogyan lesz az egyszer vásárló felhasználóból törzsvásárló? Folyamatos vásárlásra kell késztetnünk, és arra, hogy gyakran visszalátogasson oldalunkra. Ehhez azonban ismernünk kell, és nem árt értesíteni akcióinkról, esetleg bizonyos számú vagy értékű vásárlás után kedvezményeket biztosítanunk részére. Erre remek megoldás az autmatizálás, a CRM-mel történő összekapcsolás, illetve a SenSDM hírlevél küldő rendszerrel történő összekapcsolás.

Webáruház referenciáink