Banner készítés

 

Szeretné vállalkozását reklámozni, szeretné, ha oldalán animált szolgáltatás vagy termék bemutató helyezkedne el? Cégünk kiváló lehetőséget és reklámeszközöket biztosít. Számos referenciával rendelkezünk a banner készítés területén, így tudjuk hogy egy bannernél a kreativítás a legfontosabb.

Mennyi idő alatt vállaljuk a bannerek elkészítését?

Banner készítési szolgáltatásunkat hozott kreatív alapján 1-3 munkanap között vállaljuk, 1 napos vagy azon belüli bannergyártás esetén sürgősségi felárat számítunk fel. Kreatív tervezését 5 munkanappal vállaljuk, mely nem tartalmazza az elfogadási időket.

  Banner készítése hozott kreatív alapján Banner készítése kreatív tervezéssel
Animgif banner készítése 32.000 Ft + áfa 64.000 Ft + áfa
további méret variációk: 12.000 Ft + áfa 3 db -ig, 9.000 Ft + áfa 4 db-tól. Amennyiben több mint 6 méret variációt szeretne készítettni, kérje egyedi ajánlatunkat.
Flash banner készítése

32.000 Ft + áfa

64.000 Ft + áfa

12.000 Ft/plusz méret variáció 3 db-ig, 9.000  Ft + áfa 4 db -tól. Amennyiben több mint 6 méret variációt szeretne készítettni, kérje egyedi ajánlatunkat.

Rich médiás banner készítés - 128.000 Ft + áfa

Mi a különbség az animgif, a flash és a rich médiás bannerek között?

Az animgif vagy animált gif bannerek olyan képformátumú bannerek, melyeknél minimális animációt tudunk biztosítani, mivel a gif bannerek esetében minden animációt képek sorozatával tudunk előállítani, ezért mérete sokkal nagyobb mint a flash bannerek esetében, a legtöbb hirdetési szolgáltató pedig 70 kbyte méeretű bannert fogad el. Az animgif bannereket levélben reklámként, illetve ritkább esetben portálokon használják.

A flash bannerek olyan .swf formátumú bannerek, melyek esetében lehetőség van látványos animációkat készíteni. Leggyakoribb felhasználási területük portálok, fejlécek.

Rich médiás bannerek közé soroljuk a take over, roll over, sky, sticky, layer pop up, shape pop up bannereket, továbbá manapság ilyen speciális bannerek a videóbannerek is.

Történelmi áttekintés - Hol és mikor született meg a banner?:

(Forrás: Wikipedia) Az első banner reklámot Amerikában készítették 1993-ban a Heller Ehrman LPP részére, mely akkor még egy újszerű technika lévén hihetetlen hatást ért el és az internetezők számára feltűnő, figyelemfelkeltő volt. A bannerek tömeggyártása 1994-ben indult, amikor a HOT Wired web magazin nagy mennyiségben kínált banner hirdetéseket kiemelt üzleti ügyfeleinek. A magazin már 1994-ben nyújtott hirdetői számára CT, azaz kattintás alapú méréseket. Az első banner méret a 468 x 60-as volt, mely sokáig egyeduralkodó méretnek számított. A későbbiekben a banner méretek és a technikai megoldások listája szélesedett. Jelenleg a legelterjedtebb banner méretek a Skyscraperek , Footer, Header bannerek, de ezen felül szinte minden site alkot magának egyedi méreteket, egyedi hirdetési felületeket.

A banner piac jelene:

Rövid táblázatommal szeretnék áttekintést nyújtani, hogy a kezdetek óta, milyen méretű bannerek jöttek létre, illetve ezekre milyen elnevezést használunk.

 

Szélesség × magasság

Elnevezés

160 x 600 px

Wide Skyscraper

120 x 600 px

Skyscraper

120 x 90 px

Button

120 x 60 px

Button

88 x 31 px

Micro button

468 x 60 px

Full banner

468 x 120 px

Dupla banner

234 x 60 px

Half banner

120 x 240 px

Vertical banner

125 x 125 px

Square banner

728 x 90 px

Leaer board

300 x 600 px

Half Page Ad

300 x 250 px

Medium Rectangle

250 x 250 px

Square Pop-Up

240 x 400 px

Vertical Rectangle

336 x 280 px

Large Rectangle

180 x 150 px

Rectangle

300 x 100 px

3:1 Rectangle

720 x 300 px

Pop-Under

920 x 110 px

Super banner

120 x 290 px

Skybox

300 x 110 px

Footer

460 x 200 px

Footer

310 x 232 px

Billboard

440 x 400 px

XL billboard

600 x 450 px

Interstitial (beférkőző reklám)

900 x 540 px

XL Interstitial

480 x 120 px

 Mobilhirdetési méret az IAB Hungary ajánlásával

320 x 50 px

 Mobilhirdetési méret az IAB Hungary ajánlásával

 

Napjainkban a bannerek nagy része flash technológiával készül, ez alól kivételt képeznek a hírlevelekben található animgif bannerek, továbbá a speciális rich médiás bannerek. Régebben még gyakran használták a statikus kép, illetve az animgif bannereket is. Cégünk tapasztalatai alapján a legtöbb nagy portál Index, Origo, stb. más és más mérési technológiát és saját szabályzatot dolgoz ki mind a kattintás méretre, mind a bannerek fizikai méretére, mind azok elvárt elnevezésére, ezzel némiképpen bonyolítva a reklám vásárlók és a banner készítők dolgát.

 

(Forrás: http://www.emenedzser.hu/reklam.htm) „Magyarországon jelenleg a banner a legtöbbet alkalmazott hirdetési forma, ez adja internetes reklámok több, mint 90%-t, az USA-ban ez már csak 45%.” Így hazánkban is várható, hogy a banner reklámok iránti kereslet csökkenni fog és új még figyelemfelkeltő reklám formák veszik át azok helyét. A bannerek esetében új formának minősül például a tartalmak közötti váltáskor megjelenő banner, illetve a pop-up, layeres bannerek.